مدیرکل راه و شهرسازی البرز خبر داد:

موزه تخصصی شهرسازی و معماری در استان البرزایجاد می گردد

کرج (پانا) - موزه تخصصی شهرسازی و معماری، با هدف آشنایی بیشتر مردم با این هنر - صنعت و همچنین حمایت از کالا و تخصص ایرانی، در استان البرز ساخته می شود.

کد مطلب: ۸۲۶۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
موزه تخصصی شهرسازی و معماری در استان البرزایجاد می گردد

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در نهمین جلسه بازآفرینی شهری پیشنهاد داد تا با هدف آشنایی مردم با هنر- صنعت معماری و شهرسازی و همچنین دسترسی دانشجویان و پژوهشگران به آرشیو اطلاعاتی این رشته، موزه ای تحت عنوان شهرسازی و معماری در استان البرز تشکیل گردد.

تقی رضایی در این جلسه گفت: پیشنهاد میشود بخشی ازسالن کارخانه پارچه سازی مقدم که به علت قدمت و عدم استفاده در چند سال اخیر فرسوده و مستهلک شده است ، بازسازی شود با همکاری نهادها دولتی و بخش خصوصی تبدیل به موزه تخصصی گردد.

این مسئول هدف دیگر از این پیشنهاد را آشنایی مردم با کارخانه پارچه مقدم و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی دانست و اظهار داشت بازدید از این کارخانه توسط مردم و لمس کیفیت پارچه های تولیدی در استان البرز باعث حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی جوانان ایرانی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در این جلسه ضمن ارائه عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان البرزدر حوزه بازآفرینی شهری پیشنهاد ساخت سه موزه در کارخانه مقدم، قلعه صمصام و کاخ مروارید را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار