دیدار مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با شهید زنده سید نورخدا موسوی

خرم آباد ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان صبح جمعه با حضور در منزل شهید زنده سید نورخدا موسوی از صبر و ایثار خانواده بزرگ این جانباز سرافراز لرستانی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با شهید زنده سید نورخدا موسوی

رضا زینی وند مقدم دراین دیدار از صبر و ایثار حافظی همسر فرهنگی شهید زنده سید نورخدا موسوی تجلیل کرد و گفت: همه مردم به ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان قدردان زحمات شما هستیم و وظیفه داریم که به عنوان خدمتگزاران مردم در آموزش و پرورش، سرکشی از خانواده ایثارگران را داشته و هر کاری که لازم است را با کمال افتخار انجام دهیم.
وی با بیان اینکه مسئولیت و خدمت در آموزش و پرورش به دلیل رسالت آن بسیار خطیر و سنگین می باشد گفت: شما با پرستاری از این جانباز سرافراز، آبرو و جایگاه والایی نزد خدا دارید و انتظار داریم ما را در این مسیر متعالی که همان تعلیم و تربیت فرزندان کشور می باشد، دعا کنید.
وی افزود: همه ما بایستی از اخلاق، منش و انتخاب سید نورخدا موسوی درس بگیریم چرا که ایشان آگاهانه در مسیر عزت ایران اسلامی گام برداشته اند، مسیری که امنیت و آسایش امروز ما مدیون ایثارگری وی و همرزمانش می باشد.
در ادامه حافظی نیمی از سهم پرستاری از سید نورخدا موسوی را به دلیل همکاری خوب آموزش و پرورش دانست و گفت : افتخار می کنم که شاگرد مکتب امام حسین علیه السلام هستم و انشاله که بتوانم هم مسیربا اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب سلام الله علیها از سید نورخدا پرستاری نمایم.
در پایان مدیرکل آموزش و پرورش استان با اهدا لوح از ایثار و فداکاری خانم حافظی و فرزندان وی تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار