مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تسریع دررفع مشکلات آموزش و پرورش عشایری را در اولویت کاری قرار داد

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تسریع دررفع مشکلات آموزش و پرورش منطقه عشایری را در اولویت کاری خود قرار داد.

کد مطلب: ۸۲۶۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان  تسریع دررفع مشکلات آموزش و پرورش عشایری را در اولویت کاری قرار داد

رضا زینی وند مقدم در بازدید از اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری و در جمع کارکنان این اداره گفت: در جهت بهبود کیفیت آموزشی و همچنین رفع مشکلات آموزش و پرورش منطقه عشایری ، کمیته کاری فصلی در این منطقه تشکیل می شود.

وی افزود: عشایر انسان های ارزشمند جامعه هستند که تمام همت شان تولید برای کشور است و بر این اساس اعتقاد داریم که خدمت به دانش آموزان مناطق عشایری با وجود سختی کار بسیار شیرین و لذتبخش است.
وی اظهار داشت: مشکلات در این حوزه با توجه به پیچیدگی و گستردگی کار بسیار سنگین است و لازم می‌دانیم تسریع در رفع مشکلات آنها را در اولویت کاری خود قرار داده و علاوه بر تشکیل کمیته کاری فصلی، از ظرفیت شورای آموزش و پرورش، خیرین و دستگاه‌های مرتبط بهره ببریم.
وی در ادامه بر بهبود کیفیت آموزشی تاکید کرد و گفت: در صورت امکان بایستی مدارس عشایری را به منظور بهره گیری دانش‌آموزان این مناطق از امکانات لازم تجمیع کرده و در صورت لزوم به سمت مدارس شبانه روزی عشایری سوق دهیم.
زینی وند مقدم ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که مشکلات درون سازمانی را با تعامل و نگاه ویژه به منطقه‌ عشایری حل کرده و نسبت به جذب خیرین و به کارگیری سرباز معلم بیشتر و برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه سرباز معلمان خدمات آموزشی را در این مناطق کیفی تر نماییم.
در ادامه حبیب دهقانی رئیس آموزش و پرورش عشایری لرستان تعداد دانش آموزان این منطقه را چهار هزار 419 دانش آموز اعلام کرد و گفت: ۴۶۲ فضای آموزشی در این منطقه وجود دارد که لازم است ضمن مقاوم سازی و بهسازی برخی از این مدارس، نسبت به تامین امکانات لازم همچون وسیله نقلیه در مدارس شبانه روزی ، تهیه مواد غذایی و ... بیش از پیش تلاش شود.
در پایان معاونین آموزشی، پشتیبانی و پرورشی گزارشی از عملکرد یکساله حوزه کاری خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار