کلاس های آموزش بهداشت در پایگاه های اوقات فراغت کاشمر برگزار می شود

کاشمر (پانا)- بهورز خانه بهداشت گفت: با هماهنگی انجام شده امسال کلاس های بهداشت و آموزش نکات بهداشتی ،بیماری ها ، حفظ محیط زیست ، کمک های اولیه و سلامت روان در کلاس های تابستانی برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۶۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های آموزش بهداشت در پایگاه های اوقات فراغت  کاشمر برگزار می شود

علی رضایی بهورز خانه بهداشت روستای فروتقه در گفتگویی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: با هماهنگی انجام شده امسال کلاس های بهداشت و آموزش نکات بهداشتی ،بیماری ها ، حفظ محیط زیست ، کمک های اولیه ، سلامت روان و سایر موارد مورد نیاز دانش آموزان و خانواده ها در کلاس های تابستانی برگزار می گردد.

رضایی مهمترین نیاز دانش آموزان را توجه به مسائل بهداشتی خود و خانواده و حفظ سلامتی می داند وادامه داد در جدید ترین طرح طی آن آموزش بیشتر به طور مستقیم در کلاس ها توسط مربیان بهداشت انجام می شود زیرا این عزیزان بهتر و بیشتر می توانند این نکات را بین خانواده ها ترویج دهند.

بهورز خانه بهداشت پیش بینی کرد که استقبال دانش آموزان از کلاس ها خوب باشد وتعداد بیشتری نسبت به سال قبل از کلاس ها استفاده نمایند.وی امتیازات شرکت کنندگان را اهدای جایزه و تقدیر نامه و همچنین شرکت دادن آنان در مسابقات سطح شهرستان ، استان و کشور اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار