30خرداد آغاز آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

تهران (پانا) - آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به صورت حضوری و الکترونیکی با حضور 10هزار متقاضی روز 30 خرداد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۶۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
30خرداد آغاز آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بیش از 11 هزار نفر داوطلب تصدی پست مدیریت در مناطق مرکزی استان‌ها، در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند که پس از بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی آنها، حدود 10 هزار نفر از آنان از سوی کمیته‌های انتخاب و انتصاب مدیران مناطق مرکز استان‌ها تأیید شده و می‌توانند در آزمون حضوری و الکترونیکی شرکت کنند.

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به صورت حضوری و الکترونیکی و از سوی مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی افراد فرهنگی توانمند برای پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است.

همه داوطلبان تصدی مدیریت مدارس که شرایط آن‌ها توسط کمیته انتخاب و انتصاب منطقه مورد تأیید قرار گرفته است، باید از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 30 خرداد وارد سامانه شده و به سئوالات پاسخ دهند.

کسب حداقل 40 درصد از مجموع نمره آزمون توسط داوطلبان برای ورود به مراحل بعدی فرآیند الزامی است. این آزمون با عنوان طرح انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در آدرس LTMS.medu.ir برگزار می‌شود.

منابع آزمون و محتوای منابع در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران به آدرس entekhab.medu.ir و در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس LTMS.medu.ir برای داوطلبان قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار