محمد حسین عابدی مدیر آموزش و پرورش زاوه؛

تلاش برای رسیدن به چشم انداز روشنی در همه زمینه ها در طرح دهستان آباد

زاوه (پانا)- کار گروه قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان آباد با حضور مدیر آموزش و پرورش زاوه ، اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس این طرح در سالن کنفرانس برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۶۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای رسیدن به چشم انداز روشنی در همه زمینه ها در طرح دهستان آباد

این جلسه با حضور مدیران مدارس دهستان آباد، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مدیرآموزش و پرورش زاوه ،اعضای شورای معاونین و جمعی از کارشناسان پیرامون مسائل آموزشی و فرهنگی و عمرانی بحث و تبادل نظر شد .

مصطفی حسن نژاد مسئول قرارگاه پیشرفت آبادانی در شهرستان زاوه سیاست پیش رو قرارگاه را در پنج محور زیرساخت ها -اشتغال - فرهنگی - تعلیم و تربیت و سلامت بر پایه طب اسلامی معرفی کردو ادامه داد: هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بر این مبنا استوار است که روحیه مشارکت های مردمی را در جهت آبادانی روستا احیا کند تا با احیا کردن این روحیه شاهد پیشرفت همه جانبه روستا ها در طرح دهستان آباد باشیم .

حسن نژاد افزود: مهم ترین رکن بهینه سازی مدرسه را مشارکت خود مردم دانست و افزود :امید است بتوانیم با کمک خیرین و همکاری دیگر نهادها در رفع محرومیت بیش از بیش موفق باشیم .

مدیر آموزش و پرورش زاوه ضمن تبریک ولادت با سر سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) از مشخص کردن اولویت ها در طرح دهستان آباد خبر داد و گفت: با عنایت به تعطیلی مدارس در فصل تابستان از اولویت قرار دادن فعالیتهای عمرانی و همچنین قرار دادن اولویت های آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان ، ارتقا سطح علمی دانش شغلی معلمان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مراحل بعد خبر داد

عابدی خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده دولت در آموزش و پرورش موظف هستیم با انجام کار جهادی از تمامی ظرفیت ها و توان برای رسیدن به چشم انداز روشنی در همه زمینه ها در طرح دهستان آباد تلاش کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار