فرهنگ سازی در مصرف برق و کنترل پیک بار

کرج ( پانا) -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در برنامه فاز مثبت گفت: فرهنگ سازی در مصرف برق و کنترل پیک بار تابستان امسال هدف اصلی ماست.

کد مطلب: ۸۲۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی در مصرف برق و کنترل پیک بار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در برنامه فاز مثبت گفت: فرهنگ سازی در مصرف برق و کنترل پیک بار تابستان امسال هدف اصلی ماست.

ناصر اسکندری مدیرعامل شرکت ، با اشاره به جایگاه چهاردهم ایران در ظرفیت نصب شده نیروگاهی، اظهار داشت: حفظ محیط زیست مستلزم تغییر دیدگاه و الگوی مصرف برق در جامعه است.

وی افزود: انجام کارهای ارزنده در حوزه تامین و تولید برق، موجب عملکرد موثر در این زمینه می شود.

وی با اشاره به این که مصرف سوخت های فسیلی در زمینه تولید برق باعث انتشار گازهای منواکسید کربن و دی اکسید کربن می شود، خاطرنشان ساخت: این گازها باعث آلودگی هوا می شود، بنابراین باید در حوزه مصرف انرژی الگوهای بهتری را در نظر داشته باشیم و انرژی را درست مصرف کنیم تا به حفظ محیط زیست و آب و هوا کمک کرده باشیم.

اسکندری از برق بعنوان ثروت و دارایی یک کشوریاد کرد و افزود: برق یک کالای با ارزش است چرا که برای تولید آن از منابع طبیعی مانند سوخت های فسیلی استفاده می کنیم .

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما، تصریح کرد: با افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز افزایش می یابد که نیازمند مراقبت و توجه بیشتری از سوی مشترکان است.

مدیرعامل برق استان البرز در پایان فرهنگ سازی در مصرف برق و کنترل پیک بار تابستان امسال را هدف اصلی دانست و به مردم شریف توصیه کرد از وسایل پرمصرف مانند اطو، لباسشویی، ظرفشویی در ساعت های اوج مصرف استفاده ننمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار