برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی از اردو های طرح هجرت بسیج دانش آموزی کلات

کلات (پانا) -مدیر آموزش و پرورش کلات: آموزش و پرورش کلات دارای چالش ها ،محرومیت ها و لی فرصت های زیادی برای خدمت رسانی است.وقتی اراده ای شروع به کار میکند نباید به یاس تبدیل شود.

کد مطلب: ۸۲۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی از اردو های طرح هجرت بسیج دانش آموزی کلات

داریوش پایسته، مدیر آموزش و پرورش کلات در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی از اردو های طرح هجرت بسیج دانش آموزی کلات گفت:وقتی اراده ای شروع به کار میکند نباید به یاس تبدیل شود.
وی افزود: ما بسیار خرسندیم که در این جلسه معنوی و اجرایی دور هم گرد آمده ایم تا با دلهای آماده ،تمرکزی واحد داشته باشیم تا کارهای جهادی در مناطق محروم انجام دهیم.
آموزش و پرورش کلات دارای چالش ها، محرومیت ها ولی فرصت های زیادی برای خدمت رسانی است.که بتوانیم کمک . بهسازی و ایجاد فضای خوبی که بتواند برای نسل آینده انقلابی داشته باشیم و ماموریت آموزش و پرورش بر اساس اهداف نظام مقدس ایجاد همین فرصت ها و ایجاد شهروند سازی است .
برای ما افتخاری است که اینگونه نگاه هایی از جانب نیروهایی که احساس وظیفه کردند تا در این راه گام بردارند و این نگاه ساختاری ،ایدئولوژیک و استراتژیک خیلی مهم است و باید تبریک گفت به طراحان این نوع نگاه ها.
پایسته بیان کرد: هر کسی که این مسائل آگاه است (محرومیت زدایی در منطقه) باید در کنار ما و عزیزان قرارگاه سازندگی بایستند .
پایسته گفت: ما در بحث طرح هجرت در حد توانمان کمک یار قرار گاه بوده ایم و خواهیم بود و در بحث پروژه مهر کارهای زیادی انجام داده ایمو برای سال تحصیلی جدید نیز برنامه ها را مطابق با اهداف و خواسته های نظام پیش خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار