در آستانه سالروز بنای مسجد مقدس جمکران صورت گرفت

اهدای پرچم مسجد مقدس جمکران به پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

قم (پانا)- در آستانه هفدهم رمضان سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان (علیه السلام) جمعی از خادمان این مکان مقدس با حضور در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) پرچم مسجد مقدس جمکران را به سربازان امام زمان (علیه السلام) اهدا کردند.

کد مطلب: ۸۲۶۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای پرچم مسجد مقدس جمکران به پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

در آستانه هفدهم رمضان سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان (علیه السلام) جمعی از خادمان این مکان مقدس با حضور در محفل انس با قرآن کریم در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) پرچم مسجد مقدس جمکران را به سربازان امام زمان (علیه السلام) در این پایگاه نظامی اهدا کردند.

در این مراسم که امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران و جمعی از فرماندهان پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و همچنین مسئولان استان قم در آن حضور داشتند، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران به تبیین تاریخچه و جایگاه مسجد مقدس جمکران پرداخت.

در ادامه حمایل و نشان خادمی افتخاری این مکان مقدس به امیر سرتیپ ساعدی اهدا شد خادمان این مکان مقدس نیز متبرکات مسجد مقدس جمکران را به سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار