جلب همکاری جایگاه های CNG در پروژه های پیک سایی توزیع برق مرکزی

اراک(پانا)- مدیر دفترمدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از جلب همکاری جایگاه های CNG در پروژه های پیک سایی این شرکت خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۶۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جلب همکاری جایگاه های CNG در پروژه های پیک سایی توزیع برق مرکزی

مهرنوش رفیعی در حاشیه برگزاری نشست با بهره برداران جایگاه ها CNG شهرستان اراک و حومه جهت پیک سایی تابستان افزود: با توجه به استفاده از کلیه پتانسیل ها برای کاهش پیک بار تابستان پیش رو ضوابط ابلاغی برای دعوت به همکاری گروه های مختلف مصرف، هماهنگی با 62 جایگاه CNG در استان برای کاهش مصارف از ابتدای تیر تا انتهای مرداد ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:پس از نشست های متعدد با شرکت پخش فراورده های نفتی، جلسات هماهنگی با بهره برداران جایگاه ها به صورت منطقه ای برگزار و ضمن تشریح شرایط همکاری به سوالات حاضرین پاسخ داده می شود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: در نخستین جلسه برگزاری با بهره برداران جایگاه ها CNG شهرستان اراک و حومه که با حضور 30 نفر در شرکت برگزار شد با بررسی همکاری صورت گرفته برخی جایگاه داران در سال گذشته، عملیاتی نمودن ضوابط در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت همچنین نتایج حاصل از نصب پاور آنالیزور برخی جایگاه ها و نیز اثرات نصب VSD مورد تحلیل قرار گرفت.

رفیعی ابراز داشت: با بیان اینکه بهره برداران ایستگاه های پمپ گاز طبیعی فشرده (CNG) جهت مشارکت در طرح می توانند در بازه زمانی قید شده و با حداقل 5 روز همکاری در روزهای کاری و حداقل با 2ساعت همکاری در روز، از مزایای پیش بینی شده طرح برخوردار شوند.

وی گفت: میزان همکاری صورت گرفته با مقایسه بار مصرفی در ساعت اوج مورد توافق با چهار ساعت قبل از همکاری همان روز سنجیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار