معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان قم:

بومی سازی روش های تبلیغ مطابق با فرهنگ و مخاطبین مختلف مورد توجه جدی قرار بگیرد

قم (پانا)- محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در دو جلسه گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات سوادآموزی استان که در محل اتاق جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان و با حضور مسئولین ادارت داخلی آموزش و پرورش استان قم برگزار گردید ضمن تاکید بر جذب حد اکثری نسبت به سواد آموزی و جلوگیری از برگشت بی سوادی گفت: لازم است تا در تبلیغ و اطلاع رسانی از روش های نوین استفاده کنیم و در این زمینه باید به فرهنگ و تعدد سلایق مخاطبین نیز توجه جدی شود.

کد مطلب: ۸۲۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بومی سازی روش های تبلیغ مطابق با فرهنگ و مخاطبین مختلف مورد توجه جدی قرار بگیرد

قاسمی نیا ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت بانوی بزرگ اسلام ام المومنین حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها گفت باید برای معرفت و شناخت آن بانوی معظم توسط خود و جامعه و برای سوادآموزان و دانش آموزان قدم برداریم و با اجرای برنامه های مدون فرهنگی و آموزشی قطره ای از وظیفه مان را در برابر ساحت مقدس آن حضرت ایفا کنیم و الگو برداری در زندگی فردی و اجتماعی داشته باشیم.

وی گفت : مقام حضرت خدیجه سلام الله علیها در حدی است که سالی که آن بانو رحلت کردند توسط پیامبر خدا (ص) به عنوان عام الحزن نام گذاری شد و در سالهای محاصره اقتصادی و شعب ابیطالب علیه السلام رفتار و روش حضرت خدیجه سلام الله علیها در برابر دشمنان مشرک و تحریم ها، برای همه ما درس می باشد.

معاون سوادآموزی استان با عنایت به موضوع و دستور جلسه اظهار داشت: جلب همکاری فرهنگیان شاغل و بازنشسته و سرباز معلمین و دانشجویان فارغ التحصیل جدید دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم با دریافت حق الزحمه در قالب حق التدریس کلاسی و فرد به فرد با تشویق و تجلیل از فعالین آنان می تواند در سرعت بخشی به فعالیت ها کمک کند.

قاسمی نیا با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر مراحل و فرایند فعالیت ها و آموزش ها باید محور باشد اظهار داشت: به کار گیری ظرفیت های تبلیغات شهری، صدا و سیما، مساجد و ائمه محترم جماعات در جذب و نگهداشت سوادآموزان مفید خواهد بود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با تشکر از حضور موثر اعضای این دو جلسه از پیشنهادهای اعضای محترم نسبت به بهره مندی از ظرفیت کلاس های آموزش خانواده و انجمن اولیا و مربیان، نیز پخش کلیپ و فیلم های کوتاه از طریق رسانه و مرکز سیمای استان و صدور ابلاغ برای مدیران مدارس فعال در امر سوادآموزی در ماه های تیر و مرداد جهت همکاری بهتر در تشکیل کلاس ها استقبال کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار