رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم:

ارائه ٥٠ هزار تومان بن تخفیف برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن و عترت قم

قم (پانا)- رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم گفت: ٥٠ هزار تومان بن تخفیف برای بازدیدکنندگان از ششمین نمایشگاه قرآن و عترت قم در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۸۲۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه ٥٠ هزار تومان بن تخفیف برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن و عترت قم

حمید خرمی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت قم ١٦٩ غرفه در موضوعات مختلف کتب و نرم افزارهای قرآنی، محصولات فرهنگی و قرآنی و صنایع دستی و هنری دایره شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شهروندان می توانند قرآن های فرسوده خود را با قرآن های نو تعویض کنند، اظهار داشت: این نمایشگاه از روز ششم تا دوازدهم خردادماه (یازدهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان) از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢ بامداد در مجتمع ناشران قم دایر خواهد بود.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از ارائه بن تخفیف ٥٠ هزار تومانی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن و عترت قم خبر داد و گفت: هرکدام از علاقه مندان می توانند با دریافت این بن کارت، علاوه بر تخفیف ٢٠ درصدی تمامی محصولات فرهنگی و قرآنی عرضه شده در نمایشگاه، از ٢٠ درصد تخفیف دیگر نیز بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه ٩٦ ناشر قرآنی و مذهبی و ٧ ناشر تخصصی کودک و نوجوان که سه ناشر برگزیده نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هستند، در این نمایشگاه حضور یافته اند، تصریح کرد: نمایشگاه قرآن و عترت دارای ظرفیت های بسیار مناسبی برای اقشار مختلف مردم خواهد بود و از همه شهروندان دعوت می کنیم تا از این نمایشگاه بازدید نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار