طی سال ۹۷؛

۴ هزار فرصت شغلی برای محرومان البرزی ایجاد می‌شود

کرج (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: چهار هزار فرصت شغلی از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز و نیازمندان جویای کار ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
۴ هزار فرصت شغلی برای محرومان البرزی ایجاد می‌شود

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به لزوم ترغیب مددجویان و نیازمندان به حرکت در مسیر اشتغال و کسب استقلال اقتصادی گفت: طی سال ۹۶ از طریق بانک‌های عامل و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت رقمی معادل ۴۳ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان جویای کار پرداخت شده است.

وی توانمندسازی جامعه هدف به منظور خروج از چرخه حمایتی این نهاد را مهم‌ترین آرمان کمیته امداد برشمرد و افزود: چهار هزار فرصت شغلی از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز و نیازمندان جویای کار ایجاد می‌شود.

محمدی فرد بابیان اینکه در سال گذشته حدود هزار فرصت شغلی برای مددجویان از طریق کاریابی‌ها ایجاد شده است افزود: در مجموع طی سال ۹۶ برای سه هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت و نیازمند جویای کار فرصت شغلی فراهم شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان را به عنوان پیش‌نیاز اشتغال در زمره محورهای اصلی حوزه توانمندسازی برشمرد و اعلام کرد: طی سال گذشته حدود ۱۱هزار مددجوی فاقد مهارت در دوره‌های آموزشی مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اشتغال کمیته امداد البرز برای اطمینان از پایداری و دوام مشاغل ایجادشده از سوی مجریان طرح‌های خودکفایی به‌طور مستمر بر مراحل اجرای طرح نظارت می‌کنند گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف سی میلیون تومان و با تنوع حدود یکصد شغل قابل پرداخت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار