بمناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگاران فعال پانا در رودان

رودان(پانا) - خبرنگاران و عکاسان فعال پانا شهرستان رودان عصر دوشنبه طی نشستی با حضور مدیر سازمان دانش آموزی این شهرستان در سالن جلسات سازمان دانش آموزی تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۲۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل  از خبرنگاران فعال پانا در رودان

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، محمد داوری مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان رودان در آئین تجلیل از خبرنگاران فعال پانا این شهرستان، خبرنگاری را یک حرفه پر سود و پر ضرر دانست و گفت: هر سود و ضرر موجود در خبرنگاری بسته به میزان سواد و تجربه ی افراد دارد و شما دانش آموزان خبرنگار نباید خود را دست کم بگیرید، زیرا از مابقی دانش آموزان یک قدم جلو تر هستید پس موظفیم بخاطر آبادانی وطن صادقانه تلاش کنیم و حتی خبرنگاری افتخاری را نیز یک افتخار بدانیم.

وی در ادامه با تشریح نقش اثر گذار رسانه ها در روند فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه و جهان، فعالیت روزافزون خبرنگاران پانا را در جهت انتقال مسائل و مشکلات آموزشی در حوزه آموزش و پرورش و ایجاد ارتباط بین مسئولان و مردم و خانواده ها خواستار شد.

داوری خاطر نشان کرد: روحیه همه جانبه نگری، دیدگاه و اقدام منصفانه و اخلاق مدارانه خبرنگار را از جمله ملاک های افزایش تاثیرگذاری و نتیجه بخشی کار خبرنگار است و چیدمان مطالب و نحو نشر خبر کار ظریف و بسیار حساسی است که هنرمندانه باید عمل شود تا نتیجه بخش واقع شود.

در این مراسم خبرنگاران هم از همکاری و همراهی خوب آموزش و پرورش قدردانی نمودند و آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر در راستای ارتقای آموزش و پرورش اعلام کردند و در پایان از خبرنگاران این شهرستان تقدیر شد.

خبرنگار و انتشاردهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار