برپایی چادرهای سلامت در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام(ره)

تهران (پانا) - همزمان با بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، برنامه‌های ویژه ای را در دستور کار قر ار داده است.

کد مطلب: ۸۲۵۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی چادرهای سلامت در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام(ره)

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر، گفت: مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) با حضور ۴۰۰ نفر از اعضای جوان داوطلب استان‌های البرز، تهران، سمنان، قزوین، قم و مرکزی در حسینیه جماران و دیدار با یادگار گرامی امام (ره)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیدحسن خمینی روز سه شنبه ۸ خرداد ۹۷ برگزار می شود.

وی ادامه داد: ضمن ابلاغ دستورالعمل ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) وا سامی روزهای هفته به استان ها، فضاسازی محیطی و تبلیغاتی کانون‌ها و شعب، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت کتاب زندگی به سبک روح‌اله و وصیت‌نامه ایشان و برگزاری همایش و سخنرانی با موضوعاتی همچون (امام و جوانان، امام و نوع‌دوستی، امام و نیکوکاری، امام و مکارم اخلاقی و … ) با حضور اساتید مختلف از جمله برنامه هایی است که برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) درنظر گرفته شده است.

صابونچی با اشاره به حضور همه ساله جوانان هلال احمری در حرم مطهر امام خمینی (ره) همزمان با روز ۱۴ خرداد، خاطرنشان کرد: امسال نیز همکاران، اعضای جوان و امدادگران استان های همجوار در قالب کاروان های زیارتی در حرم مطهر حضور خواهند داشت. همچنین مراسم استقبال از زائرین حرم امام خمینی(ره) با برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر کاروان‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: در طول مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) نیز چادرهای ایمنی و سلامت جهت خدمت‌رسانی به زائران در قالب خدمات امدادرسانی، اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائرین، کمک به ایجاد نظم و تسهیل تردد زائران، همکاری در دریافت و تحویل امانات با مسئولین و متولیان امر و مستقر خواهند شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر، گفت: بخشی از برنامه ها نیز به ابتکار استان ها و شهرستان های سراسر کشور با استفاده از نظر اعضا، در قالب فعالیت های فرهنگی، اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار