مالک چلسی برای ورود به انگلیس اسرائیلی شد

تهران (پانا) – مالک باشگاه چلسی پس از اینکه دولت انگلیس به‌علت مشکلات سیاسی با روسیه ویزایش را تمدید نکرد، اقدام به تغییر تابعیت روسی خود کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مالک چلسی برای ورود به انگلیس اسرائیلی شد

به گزارش بی‌بی‌سی، ویزای اقامت رومن آبراموویچ در بریتانیا چند هفته پیش تمام شده است اما دولت این کشور به‌دنبال افزایش تنش دیپلماتیک بین مسکو و لندن، ویزای مالک چلسی را تمدید نکرد؛ به گونه‌ای که آبراموویچ نتوانست در دیدار فینال جام حذفی بین منچستریونایتد و چلسی حاضر شود.

منابع خبری از مسکو خبر داده بودند که آبراموویچ هفته گذشته به سفارت اسرائیل در مسکو مراجعه کرده است تا برای تغییر تابعیت از روسیه به اسرائیل مصاحبه انجام دهد. اما امروز روزنامه تایمز آو اسرائیل در گزارشی به نقل از وزارت امور خارجه این کشور تایید کرد که آبراموویچ دوشنبه وارد اسرائیل شده و رسما به این کشور مهاجرت کرده است.

طبق قرادادی که بین اسرائیل و انگلیس بسته شده است، افرادی که پاسپورت اسرائیلی دارند می توانند بدون دریافت ویزا به انگلیس برای مدت کوتاه سفر کنند.

البته مالک چلسی پیش از این هم به تل آویو سفر کرده بود و در سال 2015 در این شهر هتلی را خریداری کرد که این روزها اقامتگاه او شده است.

بدین ترتیب رومن آبراموویج 51 ساله با ثروتی معادل 8 میلیارد و 600 هزار پوند به ثروتمندترین فرد در اسرائیل تبدیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار