امکان تعجیل اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاهی به اول تیرماه۹۷

تهران (پانا) - معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت همه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر دارای برگ آماده به خدمت در یکم شهریور و آبان 97 در صورت تمایل می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به اول تیرماه سال 97 تغییر دهند.

کد مطلب: ۸۲۵۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
امکان تعجیل اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاهی به اول تیرماه۹۷

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با نیروهای مسلح و ایجاد ظرفیت آموزشی محدود برای اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال جاری، همه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور و آبان ماه 97 هستند، در صورت تمایل به اعزام به خدمت در اول تیرماه سال جاری از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10) اقدام کنند.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت ایجاد شده، صرفا مربوط به تاریخ اعزام اول تیرماه است، افزود: متقاضیان می توانند نتیجه درخواست خود را ظرف 48 ساعت از طریق دفاتر مذکور پیگیری کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: ثبت درخواست تعجیل از طریق دفاتر (پلیس+10) امکان پذیر است و به علت محدودیت ظرفیت، درخواست‌هایی که زودتر ثبت شده اند در اولویت رسیدگی قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار