زندگی نامه شهید حمید بدری

ارومیه (پانا)- گوشه‌ای از زندگی نامه شهید حمید بدری یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

کد مطلب: ۸۲۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
زندگی نامه شهید حمید بدری

حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید حمید بدری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:

شهید حمید بدری در سال 1344 در روستای جوشاطو از توابع شهرستان شاهین دژ از یک خانواده مسلمان و متدین به دنیا آمد از همان دوران کودکی با طعم تلخ رنج و شادی آشنا بود. به طوری که نتوانست بیشتر از کلاس پنجم ابتدایی ادامه تحصیل بودند. در کنار خانواده به شغل شریف کشاورزی پرداخت و از آن طریق امرار معاش می کردند.

شهید قبل از انقلاب در تظاهرات علیه حکومت منحوس پهلوی شرکت داشت و از شیفتگان امام عزیز و ولایت فقیه بودند و با ایمان و علاقه ای که به جمهوری اسلامی داشت، به منظور حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی به خدمت سربازی رفته و در تاریخ 1365/4/24 در حین درگیری با مزدوران بعثی در منطقه عملیاتی میمک به درجه رفیع شهادت رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار