آخرین تلاش های استقلال برای حفظ ستاره سنگالی

حسن زمانی: همه تلاشمان را برای حفظ مامه تیام می‌کنیم اما اگر نخواست بماند سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم

تهران (پانا) - حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، آخرین اخبار درباره ادامه یا قطع همکاری مامه تیام، مهاجم سنگالی استقلال، با این باشگاه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حسن زمانی: همه تلاشمان را برای حفظ مامه تیام می‌کنیم اما اگر نخواست بماند سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم

حسن زمانی در گفت‌وگو با پانا در این باره گفت: هم تیام و هم ما برای حضور مجدد او در استقلال اظهار تمایل کرده‌ایم اما حالا باید اوضاع را بررسی کنیم و ببینیم چطور این کار را انجام بدهیم. البته مشکلی از بابت حضور تیام در استقلال وجود دارد و این مشکل خیلی زود برطرف خواهد شد.

وی در واکنش به ادعاهای تیام مبنی بر اینکه کسی قرار است برای او مشکل ایجاد کند، گفت: این مسائلی که او مطرح کرده است برای ما روشن نیست. گویا افرادی از درون باشگاه برای او مشکل ایجاد کردند و همین موضوع هم باعث دلخوری‌اش شده است. اما تیام بازیکن بااخلاقی است و حرفه‌ای کار می‌کند؛ از طرفی خودش هم دوست دارد در ایران باشد و برای استقلال به میدان برود؛ به همین علت اگر کسی بخواهد برای این بازیکن مشکلی ایجاد کند به شدت با او برخورد می‌کنیم.

زمانی ادامه داد: ما ادعاهای تیام را بررسی می‌کنیم تا ببینیم ماجرا از کجا آب می‌خورد و بعد با آن برخورد خواهیم کرد. برای حفظ تیام هم همه تلاش خودمان را می‌کنیم اما اگر باز هم او مشکلی داشت و نخواست با ما همکاری کند گزینه‌های دیگری مدنظر داریم و جای هیچ نگرانی نیست.

او در ادامه صحبت‌هایش از سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال گلایه کرد و گفت: شأن مدیرعامل باشگاه بیشتر از این حرف‌هاست که برای حضور یک بازیکن در استقلال به خارج از کشور برود. افتخاری می‌توانست برای ادامه حضور تیام در استقلال با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت کند و آنها در باشگاه حاضر شوند نه اینکه خودش راهی ترکیه شود. به نظرم این کار اصلاً درست و در شأن یک مدیر باشگاه نبود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان در واکنش به شایعه حضور سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال در سپاهان اصفهان، گفت: بازار نقل و انتقالات این روزها داغ است و به دنبال آن هم شایعات زیاد است. حسینی استقلالی است و بارها خودش این موضوع را اعلام کرده است و به تیمش تعصب دارد؛ بنابراین قصدی برای حضور در سپاهان ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار