برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش میبد

میبد (پانا) - نشست شورای آموزش و پرورش با حضور مسئولین و اعضاء شورا در بیت حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش میبد

در ابتدای جلسه مدیر آموزش و پرورش میبد خبر مسرت بخش کسب مدال طلای مسابقات جهانی ریاضی IMC 2018 توسط دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید رحیمی فر میبد را اعلام نمودند و این موفقیت بزرگ را به این دانش آموزان ، خانواده های محترمشان و قاطبه فرهنگیان شهرستان میبد تبریک گفتند.

در ادامه موحدی فرد گزارشی از اقدامات انجام شده در مورد مصوبات گذشته شورای آموزش و پرورش را ارائه نمود.

ارائه گزارش جامع از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، قرآن ،عترت و نماز و کسب نتایج عالی در سطح استان و کشور توسط آقای شفاعی معاون پرورشی آموزش و پرورش میبد؛

دعوت از رؤسای ادارات بنیاد مسکن و زمین شهری و تصمیم گیری در مورد تخصیص فضای آموزشی در شهرک ها

تعیین مناطقی از شهرستان که فاقد زمین جهت مدرسه سازی هستند و طرح در جلسه بعدی شورا؛

همچنین بررسی زمین های مصلی و شهرک آیت الله اعرافی شهیدیه جهت واگذاری زمین برای ساخت مدرسه در این مناطق از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه شورای آموزش و پرورش میبد بود.

حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد در ادامه این جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان بیاناتی در خصوص اهمیت و روح معنوی این ماه، خودسازی انسان ها با شب زنده داری، انس با نماز شب و قرائت دعای ابوحمزه و تضرع در پیشگاه خداوند متعال و کسب لذت های بیکران معنوی و خدمت به خلق ایراد نمودند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تلاش هایی که مجموعه آموزش و پرورش میبد در جهت پیشبرد مسائل آموزش و پرورش در سال قبل داشته است و همچنین از برگزاری مطلوب جلسات شورای آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمودند.

آیت ا... اعرافی در ادامه خاطرنشان نمودند مسئولین باید آموزش و پرورش را در جایگاه اول و صدر کارهایشان قرار دهند و این موضوع را مورد تاکید قرار دادند که در هر هر نقطه از شهر که توسعه ای انجام می شود فضای آموزشی و پرورشی در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار