کسب رتبه برتر کشوری توسط دبیر البرزی در دومین فراخوان "ایده نو ، تجربه اثربخش"

کرج (پانا) - دبیر شاغل در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در دومین فراخوان ایده نو تجربه اثر بخش حائز رتبه اول کشوری شد .

کد مطلب: ۸۲۵۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری توسط دبیر البرزی در دومین فراخوان "ایده نو ، تجربه اثربخش"

در حاشیه گردهمایی رؤسای ادارات آموزش دوره اول متوسطه کشورکه با حضور محبی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت متبوع در استان خوزستان برگزار شد از صاحبان آثار برتر دومین فراخوان ایده نو، تجربه اثر بخش تقدیر به عمل آمد.

در این همایش از بین 70 مقاله ارسال شده از سراسر کشور، مقاله پروانه هواسی معاون فن آوری مدارس آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج با عنوان « نظارت بالینی در راستای توسعه عملکرد حرفه ای معلم » حائز رتبه اول کشوری شد.

لازم به ذکر است این همایش به همت دبیرخانه کشوری راهبری مدیران و معاونین آموزشی مدارس دوره اول متوسطه مستقر در استان خوزستان برگزار گردید.

محبی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه دومین فراخوان ملی ایده نو، تجربه اثر بخش با بیان اینکه انسجام بخشی به فعالیت مدیران مدارس سراسر کشور از اولویت های وزارت آموزش و پرورش است اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت مدیران مدارس متوسطه اول شرکت کننده در این فراخوان به دنبال ترویج فرهنگ مستندسازی تجربیات در بین مدیران مدارس کشور هستیم‌. همچنین از این طریق به دنبال ایجاد انسجام فکری در مدیران و ارتقای یادگیری و توسعه حرفه ای این افراد هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار