تکواندو قهرمانی آسیا؛ ایران با رجبی در مدال برنز هت تریک کرد

تهران (پانا) - سعید رجبی نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان با قبول شکست برابر نماینده کره‌جنوبی به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

کد مطلب: ۸۲۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو قهرمانی آسیا؛ ایران با رجبی در مدال برنز هت تریک کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 - ویتنام با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از روز شنبه - 5 خردادماه در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز و امروز (دوشنبه - 7 خردادماه) به پایان می‌رسد.

سعید رجبی هوگوپوش وزن 87+ کیلوگرم کشورمان در این رقابت ها ابتدا «بیش دی فرناندو» از سریلانکا را 30 بر 8 برد، سپس برابر سجاد مردانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن قرار گرفت، سجاد در این دیدار مصدوم شد و با توجه به اینکه با نظر پزشک مسابقات قادر به ادامه بازی نبود، بازنده اعلام شد و سعید به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

رجبی در نیمه‌نهایی نتیجه را 12 بر 7 به «کیو دون این» کره‌ای دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، طلای گرنداِسلم 2018، قهرمان آسیا 2016 و دارنده 4 مدال طلا، نقره و برنز گرندپری واگذار کرد و به مدال برنز این وزن رسید.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار