مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف :

ده پایگاه اوقات فراغت در خوسف فعالیت می کند

خوسف (پانا) ـ مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف گفت: در تابستان امسال سه پایگاه اوقات فراغت دارالقرآن هدایت ، کانون شهید هاشمی نژاد و حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر خوسف و هفت کانون مدرسه ای نیز در روستاهای با جمعیت دانش آموزی بالا فعالیت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ده پایگاه اوقات فراغت در خوسف فعالیت می کند

محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف در نشست اعضای ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش با تاکید بر این که باید از ظرفیت همه دستگاههای دولتی استفاده کرد، گفت: با توجه به خودگردان بودن دارالقرآن و کانون های فرهنگی تربیتی باید از کمک های والدین دانش آموزان ، خیران و ظرفیت دستگاههای دولتی در جهت تامین حق الزحمه مربیان و هزینه های جاری استفاده کرد.


" امیر آسمانی" معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز خواستار استفاده از ظرفیت اردوگاه دانش آموزی گل شد و گفت: مدیران پایگاهها سعی کنند از مربیان و نیروهای بومی برای کلاس های اوقات فراغت استفاده کنند و در صورت همکاری دیگر اداره ها با آموزش و پرورش تفاهم نامه بسته شود و در مورد رشته های ورزشی نیز بیمه ورزشی و رضایتنامه مد نظر مدیران باشد.


" مشمولی "مدیر مرکز دارالقرآن الکریم هدایت خوسف از اجرای طرح ملی الگوی تلاوت برای اولین بار در خوسف در تابستان امسال در خوسف خبر داد و گفت: علاوه این طرح کلاس های قرآنی ، امام شناسی ، احکام ، مداحی و... نیز در روزهای زوج ویژه پسران و روزهای فرد برای دختران سه مقطع تحصیلی برگزار خواهد شد.


" نصرآبادی " مدیر کانون حضرت فاطمه زهرا (س) نیز گفت: ۲۶ رشته فرهنگی و هنری ویژه دختران پیش بینی شده و تبلیغات لازم در سطح مدارس و به صورت میدانی انجام شده که در صورت رسیدن به حد نصاب کلاس ها تشکیل می شود.


" بهمنی " مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید هاشمی نژاد هم از برگزاری حدود ۲۲ کلاس در رشته های مختلف هنری و ورزشی خبر داد و گفت : با هماهنگی اداره های مختلف خوسف تصمیم بر این شده تا کلاس های اوقات فراغت پسران به صورت متمرکز در محل پایگاه شهید هاشمی نژاد برگزار شود و دستگاههای مربوطه در تامین مربی و هزینه های جاری قول همکاری دادند تا از موازی کاری جلوگیری شود.

ثبت مشخصات دانش آموزان در سامانه همگام ، برگزاری اردوی پایان ترم ، استفاده دانش آموزان از استخر شنا در طول ترم ، برگزاری مسابقات ، استفاده از مربیان با تجربه و دارای کارت مربیگری ، تقدیر از دانش آموزان و اهدای گواهینامه به رتبه های برتر از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار