مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

غنی سازی اوقات فراغت باعث رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان می شود.

بجنورد (پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه هماهنگی مجموعه فعالیت های تابستانی گفت: غنی سازی اوقات فراغت باعث رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۸۲۵۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
غنی سازی اوقات فراغت باعث رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان می شود.

براتعلی حاتمی در این جلسه با تآکید بر اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان گفت:اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی ها و رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغتی که آنها در اختیار دارند باعث می شود تا خلاقیت ها، نوآوری ها همراه با تفکر سیال نمود خود را نشان دهند.

وی افزود:غنی سازی اوقات فراغت، توجه به رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان است و اگر افراد برنامه ای مشخص برای گذراندن مفید اوقات فراغت خود نداشته باشند این بی برنامگی سایر جنبه های زندگی را به طور چشمگیری تحت شعاع خود قرار می دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تأکید بر لزوم همراهی و هماهنگی دستگاه ها و سازمان های مرتبط گفت: اگر فعالیت های سازمان های مرتبط با اوقات فراغت بصورت تخصصی و در زمینه های مشخصی باشد کیفیت کلاس ها بالاتر رفته و آمار جذب نیز بیشتر می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه با تأکید براهمیت غنی سازی اوقات فراغت گفت :برنامه ریزی برای ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای ، فرهنگی و هنری ، ارتقاء سطح بینش دانش آموزان ، تقویت روحیه خودیاری ، همیاری و مسئولیت پذیری از اهداف غنی سازی اوقات فراغت است.

وی افزود: طراحی برنامه های اوقات فراغت در سال جاری با توجه به شعار سال و تحقق حمایت از کالای ایرانی و هر دانش آموز یک مهارت صورت می گیرد.

شورزاده تصریح کرد: محور های برنامه های اوقات فراغت شامل : مهارت های ارتباطی معرفتی ، مهارت های فرهنگی ،هنری و نشاط آور ، مهارت های حرفه ای ،مهارت های اقتصادی و اشتغال زایی و مهارت های ورزشی است .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به ثبت نام 37 هزار نفر در سامانه همگام در سال گذشته گفت: افتتاحیه برنامه ها در هفته اول تیرماه برگزار شده و به مدت 8 هفته ادامه می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار