15 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه اضافه شد

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: امسال 15 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اضافه شده که در بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان موثر است.

کد مطلب: ۸۲۵۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
15 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه اضافه شد

مهدی مژدهی فر رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: از این تعداد اتوبوس جدید، هشت دستگاه در ایام نوروز برای جابجایی مسافران به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شده بود و هفت دستگاه دیگر نیز در روزهای گذشته با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی وارد این ناوگان شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از دغدغه های اساسی شهرداری ارومیه است، بیان کرد: با هدف توسعه ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه، 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اضافه می شود که 15 دستگاه آن تاکنون تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: 85 دستگاه باقی مانده نیز به تدریج به سیستم حمل و نقل عمومی شهر ارومیه اضافه و تا حدودی مشکلات توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر حل می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: هم اکنون 343 دستگاه اتوبوس درون شهری مشغول جابجایی مسافران در سطح شهر ارومیه هستند.

مژدهی فر اضافه کرد: متوسط عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه 11 سال و میانگین عمر مینی بوس های شهری و روستایی شهر ارومیه 15 سال است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا سال 1404 عمر ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه به چهارسال خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار