اختلاف در ائتلاف اکثریت اصولگرایان بالا گرفت/انتقاد عضو دبیرخانه ائتلاف 5 گانه به سخنان موسی‌پور

خبرگزاری پانا: عضو دبیرخانه ائتلاف اکثریت اصولگرایان در واکنش به سخنان موسی پور مبنی بر اینکه با توجه به نزدیک شدن آرای اعضای ائتلاف 5 گانه در نظرسنجی ها ، یک ملاک جدید برای انتخاب نامزد نهائی ائتلاف اکثریت اصولگرایان مورد نیاز است، گفت: این موضوع در دست بررسی است و فصل الخطاب اصولگرایان جامعتین هستند.

کد مطلب: ۸۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد مهدی اسلامی گفت: انتظار می رود اصولگرایان مبنای انتخاب نهایی خویش را بر اساس مطالبات رهبری قرار دهند.

عضو دبیرخانه ائتلاف اکثریت اصولگرایان با اشاره به سخنان موسی پور که با توجه به نزدیک شدن اعضای ائتلاف 5 گانه در نظرسنجی ها ، یک ملاک جدید برای انتخاب نامزد نهائی ائتلاف اکثریت اصولگرایان مورد نیاز است گفت: این موضوع در دست بررسی است و فصل الخطاب اصولگرایان جامعتین هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: در شرایط موجود نظرسنجی نمی تواند معیار خوبی برای گزینش نامزد نهایی باشد و باید در کنار مقبولیت، مشروعیت و صلاحیت نامزدها نیز توسط داورانی که مورد قبول اصولگرایان هستند، مورد قضاوت قرار گیرد.

اسلامی خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی بر اساس رهنمودهای مکرر رهبری معتقد است در شرایط فعلی باید یک متخصص اقتصادی بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند تا شرایط را برای جهش کشور در مسیر پیشرفت فراهم نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار