10 پیکر و 50 بافت انسانی حادثه هواپیمای ای تی آر به پایین انتقال داده می‌شود

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز 10 پیکر و 50 بافت انسانی حادثه هواپیمای ای تی آر به پایین انتقال داده می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۴۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
10 پیکر و 50 بافت انسانی حادثه هواپیمای ای تی آر به پایین انتقال داده می‌شود

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، عزیر فیلی اظهار کرد:‌امروز روزی حساس و سرنوشت‌ساز در شناسایی پیکر‌های حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر 29 بهمن مسیر تهران یاسوج است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز 10 پیکر و 50 بافت انسانی حادثه هواپیمای ای تی آر را از قله پازن پیر به شهر سی‌سخت انتقال داده می‌شود.

فیلی خاطرنشان کرد: 7 پیکر مربوط جانباختگان شناسایی شده قبلی و سه پیکر جدید کشف شده که هنوز هویت آنها مشخص نیست و پس از اینکه به پزشکی قانونی تحویل داده شدند مشخص خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون 23 پیکر تحویل خانواده های جانباختگان شد و تا پایان هفته آینده نیز پیکر تعدادی نیز تحویل خانواده هایشان می شود. 29

بهمن‌ماه 96 هواپیمای تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا سقوط کرد که در این حادثه 66 تن از هم‌وطنان‌مان را از دست دادیم که به دلیل شرایط جوی و سخت‌گذر بودن محل سقوط و بارش بیش از 4 متر برف هنوز پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان اعلام نشده و همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار