اولین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس مدارس در دلیجان برگزار شد

اراک(پانا)- اولین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس مدارس جهت سال تحصیلی 97-98 با حضور مسئولین آموزش و پرورش، سازمان حمل و نقل شهرداری، نماینده پلیس راهور و کارشناس انجمن اولیاء و مربیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس مدارس در دلیجان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش دلیجان به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص سرویس مدارس پرداخت.

حجت اله فدایی گفت: تمهیدات و مقدمات لازم برای حمل و نقل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید فراهم شده و کار ساماندهی سرویس مدارس مبتنی بر راهبردهای مدون و با رویکرد جدید، در قالب ستاد ساماندهی سرویس مدارس در شهرستان پیگیری خواهد شد.

نماینده پلیس راهور شهرستان دلیجان نیز گفت: اهمیت امر حمل و نقل دانش آموزان مدارس و شناسایی و تأیید صلاحیت اخلاقی و رفتاری رانندگان قبل از باز گشایی مدارس ضروری است.

رضایی افزود: رانندگان شخصی غیر از رانندگان سرویس ها باید گواهی صلاحیت رانندگی اخذ نمایند و تنها خودروهای عمومی و کسانی که دارای گواهینامه هستند حق رانندگی سرویس ها را دارند.

به گفته وی صلاحیت رانندگان بایستی به تأیید مدیریت راهور شهرستان برسد و معاینه فنی معتبر و بیمه کامل سرنشین برای خودروها الزامی است.

نماینده پلیس راهور شهرستان دلیجان ادامه داد: از آنجایی که یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی است، باید تلاش کرد تا چالش های پیش روی حمل و نقل دانش آموزی را با فرهنگ سازی در بین خانواده ها برطرف کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل دلیجان نیز در خصوص نحوه فراخوان رانندگان متقاضی و تائید صلاحیت آنها توسط سازمان حمل و نقل شهرداری گزارش ارائه داد.

موسوی گفت: کار خط کشی جدید و نصب تابلوی های مخصوص در جلوی درب مدارس در حال مرمت و انجام است و تا مهر ماه این امر به اتمام خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار