اهدای لباس داور جام جهانی به خانواده دانش‌آموز مشهدی

تهران (پانا)- حسن سخندان، کمک داور ایرانی، در اختتامیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای آموزشگاه شیخ‌الاسلامی مشهد که به یاددانش‌آموز فقید محمدحسین ازغدی برگزار شده بود، حاضر شد.

کد مطلب: ۸۲۴۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدای لباس داور جام جهانی به خانواده دانش‌آموز مشهدی

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، اختامیه المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای آموزشگاه شیخ‌الاسلامی مشهد به یاد محمدحسین ازغدیبرگزار شد. محمدحسین ازغدی، پسر 10 ساله مشهدی روز 5 اردیبهشت به دست یک راننده با ضربات چاقو به قتل رسید.

در مراسم یادبود او که با حضور داوران بین‌المللی فوتبال کشور چون محسن ترکی، محسن قهرمانی و رضا سخندان، کمک‌داور اعزامی به جام‌جهانی 2018 روسیه، خانواده این دانش‌آموز، مسئولان تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان خراسان و نماینده شورای شهر مشهد برگزار شد دانش‌آموزان مدرسه تلاش کردند خانواده داغدار هم‌کلاسی خود را تسلا بدهند.

با تدارک معلم ورزش این مدرسه، دانش‌آموزان در هنگام ورود خانواده مرحوم ازغدی با تشکیل دالان به پیشواز میهمانان خود رفتند و اسکیت‌سواران دانش‌آموز با در دست داشتن عکس محمدحسین ازغدی به اجرای حرکات نمایشی و ادای احترام به میهمانان پرداختند.

رضا سخندان، داور اعزامی ایران به جام‌جهانی روسیه که خود نیز یکی از معلمان ورزش مشهد است در این مراسم به خانواده داغدار ازغدی تسلیت گفت و به حضور این دانش‌آموز فقید در رشته فوتسال المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای آموزشگاه خود اشاره کرد و برای ابراز همدردی و یادبود، لباس داوری خود در فینال باشگاه‌های جهان را به پدر محمدحسین ازغدی اهدا کرد.

در این مراسم که مانند دیگر اختتامیه‌ها با سرود المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای و اهدای جوایز تیم‌های برتر همراه بود، به نفرات برتر شرکت‌کننده در المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای این مدرسه در رشته‌های فوتسال، پینگ‌پنگ، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و والیبال مدال و جایزه و حکم قهرمانی منقش به تصویر محمدحسین ازغدی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار