مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی :

حضور معلمین در عرصه های بین المللی ورزش باعث افتخار آموزش و پرورش است

مشهد (پانا)- آیین تجلیل و بدرقه کمک داور بین المللی فوتبال به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از نخبگان ورزشی خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور معلمین در عرصه های بین المللی ورزش باعث افتخار آموزش و پرورش است

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در این جلسه ورزش را یکی از صحنه های نمایش اقتدار کشور دانست و گفت :امروز ورزش کارکرد های زیادی در حوزه های مختلف اجتماعی ،سیاسی ،اقتصادی و حتی دیپلماسی در دنیا داشته و یکی از پارامتر های قدرت و اقتدار هر کشور محسوب می گردد.

وی حضور فرهنگیان در عرصه های مختلف فرهنگی،هنری و ورزشی را مایه افتخار خواند و افزود :معلمان ورزشکار به عنوان الگوی بسیار مناسبی برای جوانان و دانش آموزان قرار می گیرند و اخلاق و رفتار و منش انسانی و الهی در این عزیزان باعث گسترش این فضائل در جامعه خواهد شد.

خدابنده همچنین با تاکید بر لزوم خلق فرصت های جدید توسط آموزش و پرورش و معلمان عنوان کرد :طی چند سال گذشته در مسابقات داخلی لیگ برتر داوران از خارج کشور دعوت می شدند امام امروز باعث خوشحالی و افتخار است که داوران ما در المپیک و جام جهانی نیز قضاوت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد : حضور معلمینی چون رضا سخندان در عرصه های بین المللی ورزش باعث افتخار ورزش ،جامعه داوری و همچنین خانواده بزرگ آموزش و پرورش کشور است .

قابل ذکر است رضا سخندان دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه تبادکان خراسان رضوی است. وی در سال ۱۳۶۸ داوری را شروع کرده و در سال ۱۳۸۳ وارد لیست فیفا شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار