فرماندار شهرستان دشتی: کار معلمان با مسائل مادی قابل جبران نیست

تهران(پانا) _ فرماندار شهرستان دشتی از اختصاص 200 میلیون ریال به مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی و 50 میلیون ریال جهت برگزاری محوری هفته معلم به اداره آموزش‌وپرورش شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان دشتی:  کار معلمان با مسائل مادی قابل جبران نیست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالله نادری، فرماندار شهرستان دشتی صبح امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: کار بزرگ معلمان با مسائل مادی قابل جبران نیست با این‌ حال می‌بایست با اهداء هدایایی در خور شان معلمان از زحمات و تلاش‌های این قشر عظیم مردمی تقدیر کرد.

وی افزود: هفته معلم مربوط به همه افراد جامعه است و همه باید از شخصیت معلم تجلیل کنند.

فرماندار شهرستان دشتی ادامه داد: به مسؤولین همه ادارات ابلاغ خواهد شد در این هفته با حضور در مدارس از معلمان حتی در حد یک شاخه گل تقدیر کنند زیرا این امر باعث دلگرمی آن‌ها شوند.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی تأکید کرد: برنامه‌های هفته معلم بایست شاد و امیدبخش باشد و برای برگزاری برنامه‌های شاد و البته در خور شان جامعه، فرهنگ‌سازی شود و از حاشیه‌سازی‌ها هراسی به دل راه ندهید.

نادری یادآور شد: با رایزنی‌های انجام‌شده، 200 میلیون ریال به مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی و 50 میلیون ریال جهت برگزاری محوری هفته معلم به اداره آموزش‌وپرورش کاکی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به وجود مدارس متروکه و زمین‌های بلااستفاده برای آموزش‌وپرورش که دارای متقاضیان کاربری غیرآموزشی است، گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این اموال که بعضی وقت‌ها گره‌گشای کسب‌وکار دیگری در منطقه است، در حیطه اختیارات قانونی آموزش و پرورش قرار دارد.

نادری ادامه داد: این شورا باید از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای رفع موانع آموزشی و گاهی گره‌های موجود در جامعه استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار