فرماندار رودان:

راه اندازی صنایع تبدیلی موجب رونق اقتصادی رودان می شود

احداث میدان تره بار رودان در اولویت قرار گیرد

رودان(پانا) - فرماندار رودان راه اندازی صنایع تبدیلی را از دیگر لازمه شهرستان رودان و موجب رونق کشاورزی و تقویت اقتصاد منطقه دانست.

کد مطلب: ۸۲۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی صنایع تبدیلی موجب رونق اقتصادی رودان می شود

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، فیصل ضرغامی در نشست با اعضای نظام صنفی کشاورزان و خانه کشاورز رودان با اشاره به اینکه معیشت قریب به 80 درصد مردم این شهرستان از بخش کشاورزی است گفت: دغدغه های جامعه کشاورزی شهرستان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: هر کار جمعی نفعش به جامعه، اقتصاد و مردم باز می شود از این رو تشکلی مانند نظام صنفی کشاورزان باید تقویت شود.

ضرغامی عنوان کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید بر تقویت این گونه ساز و کارها در چارچوب قانون است و قدم به قدم برای رفع مشکلات با ترتیب اولویت گام بر خواهیم داشت.

وی راه اندازی میدان تره بار شهرستان را برای عرضه محصولات کشاورزی در یکی از قطب های اول کشاورزی استان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: وجود میدان تره بار بحث خروج محصولات و عرضه به بازار های هدف را هدفمند خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان در ادامه خواستار برند سازی برای محصولات کشاورزی شهرستان شد و گفت: محصولات کشاورزی رودان با این کیفیت مناسب باید در سطح بازارهای مهم کشور و بین المللی شناخته شده شود.

وی بیان کرد: با اولویت قرار دادن اهدافی همچون احداث بازار میوه و تره بار با جذب سرمایه گذاران برای پویایی کشاورزی منطقه تلاش شود.

ضرغامی راه اندازی صنایع تبدیلی را از دیگر لازمه شهرستان رودان است و موجب رونق کشاورزی و تقویت اقتصاد منطقه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار