پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف، بصیر و خداجوی ایران اسلامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۲۴۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

به گزارش پانا از یاسوج، متن پیام سید نظام مرادی بدین شرح است:

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ـ خرمشهر را خدا آزاد کرد ـ سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس نمادی زیبا، غرورانگیز و به یادماندنی وتجلی‌گر الطاف خداوندی بود. چنانکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: ((خرمشهر را خدا آزاد کرد)).
آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، از قدرتی حکایت می کرد که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد. رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی و اعتقادی بود.

بازخوانی و ترسیم روزآمد این رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ (فتح خرمشهر) برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه و الهام بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی قرار خواهد داد.


اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار