دیدار مردمی6 شهروند با  معاونت بازآفرینی شهری و مسکن  و معاونت املاک و حقوقی

بجنورد (پانا)-رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری دیدار مردمی 6 شهروند با معاونت بازآفرینی شهری و مسکن و معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی  خراسان شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مردمی6 شهروند با  معاونت بازآفرینی شهری و مسکن  و معاونت املاک و حقوقی

به گزارش اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، مهندس سید داود دانشمند بیان کرد: در این ملاقات که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار گردید 2 نفر از شهروندان با مهندس عمادیانفر معاونت بازآفرینی شهری و مسکن و 4 نفر نیز با مهندس ایرانپناه معاونت املاک و حقوقی دیدار داشتند.

وی گفت : در این دیدار مهندس عمادیان فر به مشکلاتی با موضوعات انصراف مسکن مهر، اضافه واریزی مسکن مهر در حوزه مسکن پاسخ دادند.

دانشمند تصریح کرد :همچنین مهندس ایرانپناه نیز در حوزه املاک و حقوقی به مشکلاتی از قبیل واگذاری زمین ، زمینهای تصرف شده ،دستورات لازم را صادر نمودند.

گفتنی است افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان جناب آقای دکتر مصطفی زاده یا هریک از معاونتها هستند می توانند با مراجعه به سایت WWW.nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام نمایند و ثبت نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود و لازم نیست تا مراجعه کنندگان برای ثبت درخواست به صورت حضوری و با صرف وقت و هزینه به اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار