دومین جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان یزد در سال جاری برگزار شد

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در تقویت مشارکت های مردمی بیان کرد:در قالب تهیه طرحی کاربردی، موانع ارتباطی و فعالیت تشکل های مردم نهاد بررسی و شرایط همکاری آن ها با دستگاه های اجرایی مختلف تسهیل شود.

کد مطلب: ۸۲۴۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان یزد در سال جاری برگزار شد

دومین جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان یزد با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تشکیل و درخواست های تائید و تمدید فعالیت تشکل ها مورد بررسی قرار گرفت.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه گفت:بعد از گذشت مدت زمانی از فعالیت تشکل ها و تاکید دولت های مختلف بر تقویت مشارکت و زمینه سازی برای فعالیت سازمان های مردم نهاد ما هنوز نیز با کاستی هایی در این زمینه رو به رو هستیم.
« محمدعلی طالبی» افزود:باید نگاه ها نسبت به این مسئله تغییر کند و از فعالیت تشکل هایی که می توانند به دستگاه های اجرایی و جامعه کمک کنند،حمایت و توسعه عملکرد مثبت آن ها مورد توجه قرار گیرد.
طالبی اظهار داشت: تدوین طرحی کاربردی از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در دستور کار گیرد و بر این اساس موانع ارتباطی و فعالیت تشکل های مردم نهاد بررسی و شرایط همکاری آن ها با دستگاه های اجرایی مختلف تسهیل شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان سخنان خود بیان کرد:برای برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و صاحب نظران در موضوعات مختلف برنامه ریزی و زمینه تقویت ارتباطات بین بخشی با تشکل ها فراهم شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد نیز در این جلسه گفت:در حال جمع آوری و دسته بندی اطلاعات و وضعیت فعالیت سازمان های مردم نهاد استان هستیم تا با تکمیل بانک اطلاعاتی و موضوع بندی فعالیت ها بتوانیم انسجام و تاثیرگذاری بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.
« فخرالسادات خامسی » افزود:برگزاری جشنواره ، نمایشگاه دستاوردها،دوره های آموزشی،نشست های هم اندیشی با مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف نیز با محوریت و حضور سازمان های مردم نهاد در دستور کار دفتر اجتماعی و فرهنگی است و به زودی به مرحله اجرا می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار