فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد که مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه سوم خرداد ۹۷ پایان می‌یابد.

کد مطلب: ۸۲۴۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شده است، گفت: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام، متقاضیان تا پنجشنبه سوم خرداد ۹۷ فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: پذیرش در ۱۶ رشته از رشته‌های امتحانی کاردانی به کارشناسی با آزمون و پذیرش در ۴۹ کدرشته براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می‌پذیرد و کلیه متقاضیان، اعم از اینکه متقاضی پذیرش در رشته امتحانی با آزمون یا بدون آزمون هستند لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

به گفته وی، اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبانی که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین کسانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند تا سوم خرداد فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

توکلی با بیان اینکه آزمون کاردانی به کارشناسی روز جمعه 12 مردادماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تا امروز دوم خرداد ماه ۹۷ تعداد ۶۳ هزار و ۵۹۸ داوطلب در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار