دانشجویان دانشگاه کاشان ، امسال حدود 10 هزار جلد کتاب از کتابخانه بنیاد مطهر امانت گرفتند

کاشان (پانا) - مسئول کتابخانه بنیاد مطهر دانشگاه کاشان گفت: دانشجویان این دانشگاه حدود 10 هزار جلد کتاب در سال تحصیلی جدید از کتابخانه بنیاد مطهر امانت گرفتند.

کد مطلب: ۸۲۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان دانشگاه کاشان ، امسال حدود 10 هزار جلد کتاب از کتابخانه بنیاد مطهر امانت گرفتند

زهرا چینی اظهار کرد: این کتابخانه با مجموعه ای بالغ بر 4420 عنوان و 10000 جلد کتاب در حال خدمت رسانی به حدود 3500 عضو می باشد.

وی افزود: کتابخانه بنیاد مطهر با همت و سرمایه خیرین ارجمند آقایان سیدمرتضی هاشمی و مهدی کتابچی در سال 1392 و با هدف کمک به ارتقای علمی دانشگاه و توسعه فضاهای پژوهشی، تحقیقاتی و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی تاسیس گردید.

وی با بیان اینکه کتابخانه در بخش های مختلف (امانت، سازمان دهی منابع چاپی و کتابخانه دیجیتال) از نرم افزار جامع کتابخانه ای پارس آذرخش (digilib) استفاده می کند، اظهار کرد: دانشجویان می توانند با مراجعه به پورتال کتابخانه اقدام به ثبت نام در کتابخانه، جستجوی اطلاعات کتابشناختی مدارک مورد نیاز، بررسی حساب کاربری و نیز تمدید کتابهایشان بنمایند.

مسئول کتابخانه بنیاد مطهر دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: براساس مقررات این کتابخانه، هردانشجو می تواند تعداد چهار کتاب در طول ترم تحصیلی به امانت بگیرد، و همین امر تعداد مراجعین کتابخانه را افزایش داده است به گونه ای که در طول سال تحصیلی اخیر بیش از 10000 تراکنش امانت کتاب در این کتابخانه ثبت شده است.

وی افزود: تهیه و سفارش کتب بر اساس درخواست دانشجویان و صلاحدید و سفارش اساتید محترم گروه های آموزشی و نیز هماهنگ با کتابخانه های دانشکده ای و در حداقل زمان ممکن صورت میگیرد.

مسئول کتابخانه بنیاد مطهر دانشگاه کاشان تاکید کرد: این کتابخانه جهت حفظ و ارتقای کیفی و کمی منابع خود ،پذیرای کتابهای اهدایی در صورت منطبق بودن با نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان و روزآمد بودن، نیز می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار