مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

آغاز ثبت نام الکترونیکی مدارس شاهد سال تحصیلی 98-97

مدیر کل آموزش و پرورش سمنان از شروع ثبت نام موقت مدارس شاهد استان برای سال تحصیلی جدید از اول خرداد 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام الکترونیکی مدارس شاهد سال تحصیلی 98-97

محمد دستورانی با اعلام این خبر گفت: برابر برنامه زمان بندی ثبت نام موقت مدارس شاهد در استان همزمان با مدارس شاهد کشور به ترتیب پایه اول ابتدایی از 97/3/1 لغایت 97/3/15 ، پایه هفتم از 97/4/1 لغایت 97/4/15 ، پایه دهم از 97/4/10 لغایت 97/4/25 از طریق سامانه سجا انجام می گیرد .

وی تاکید کرد: اولیای دانش آموزان در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی saja.medu.ir نسبت به ثبت نام فرزندان خویش اقدام نمایند .

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: ثبت نام موقت دانش آموزان میان پایه در صورت وجود ظرفیت از تاریخ 97/5/1 لغایت 97/5/15 توسط مدیران مدارس شاهد انجام می گیرد و اولیای دانش آموزان می توانند با مراجعه به مدیران مدارس و ارائه مدارک و مستندات نسبت به ثبت نام موقت اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ثبت نام موقت و اخذ کد رهگیری به منزله ثبت نام قطعی نمی باشد؛ گفت: اولیا پس از اخذ گد رهگیری از سامانه اینترنتی، منتظر پیامک آموزشگاه مورد نظر بوده تا مدارک و مستندات ارائه و به تایید ستاد ثبت نام آموزشگاه برسد و پس بررسی، کنترل و تطابق مدارک توسط بازرسان منطقه/شهرستان و تایید در سامانه مرحله بعدی خواهد بود .بدیهی است تایید نهایی توسط دبیرخانه ستاد اجرایی شاهد استان به منزله ثبت نام قطعی در مدارس شاهد خواهد بود.

محمد دستورانی تاکید نمود: ضروری است کلیه عوامل اجرایی ثبت نام مدارس شاهد بویژه مدیران مدارس شاهد با آگاهی کامل، دقت نظر و سعه صدر نسبت به راهنمایی و پذیرش مراجعین ثبت نام اقدام تا والدین دانش آموزان با آسودگی خاطر فرزندانشان را ثبت نام نمایند .

وی بیان کرد: کلیه مراحل ثبت نام ( موقت - قطعی ) فقط از طریق سامانه سجا انجام و پذیرش خارج از فرایند مذکور ممنوع می باشد و ستاد های اجرایی شاهد شهرستان ها موظفند تا ابهامات، سوالات و شکایات متقاضیان را به طرق مقتضی پاسخگو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار