مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: در ساماندهی نیروی انسانی اولویت اول، کلاس درس است

سنندج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی استان گفت: در ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید اولویت اول کلاس درس است .

کد مطلب: ۸۲۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:  در ساماندهی نیروی انسانی اولویت اول، کلاس درس است

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در دومین نشست کمیته هماهنگی و برنامه ریزی استان با تاکید بر ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید، کلاس درس را اولویت اول اختصاص نیرو عنوان کرد .

وی لزوم ایجاد وحدت رویه در بین مجموعه و توجه به کلیه زوایا و اتخاذ تدابیر در کلیه جوانب، همه جانبه نگری و مدیریت امور در موضوعات مختلف از جمله: نقل و انتقال ، تغییر دوره و ورود و خروج نیروها را لازمه ساماندهی دقیق نیروی انسانی عنوان کرد .

رشید قربانی با تاکید بر ضرورت حرکت هماهنگ و همدلی مجموعه در این راستا اظهار داشت: در کنار کمیت باید به کیفیت نیز توجه کرد .

در ابتدای این نشست فرزاد حسین پناهی رییس گروه طرح و برنامه استان نیز گزارشی از وضعیت اجرایی نمودن دستورالعمل توسعه سنواتی و سازماندهی عوامل آموزشی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ارایه کرد .

وی با اشاره به کلیات دستورالعمل توسعه سنواتی و سازماندهی عوامل آموزشی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷گفت : هماهنگی و برنامه ریزی درست باعث خواهد شد سال تحصیلی جدید با برنامه آغاز شود .

حسین پناهی نسبت دانش آموز به معلم، نسبت دانش آموزان نسبت به کارکنان آموزشی و سقف ساعات غیر موظف را سه شاخصه مهم برنامه توسعه سنواتی در سال ۹۷عنوان کرد.

فرزاد حسین پناهی مهم ترین گام اجرایی کردن توسعه سنواتی را ثبت نام و سازماندهی دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت : مهلت ثبت نام و کلاس بندی دانش آموزان تا پایان مرداد ماه تعریف خواهد شد.

رییس گروه طرح و برنامه اداره کل با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات مستمر توسعه سنواتی با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تصریح کرد: با هماهنگی کلیه معاونت ها و بخش ها، تفاهم نامه و برنامه سنواتی سال ۹۷تدوین و ابلاغ خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار