جلسه شورای آموزش و پرورش در شهر قدس برگزار شد

شهر قدس (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش  در شهر قدس  برگزار شد

علی اصغر ناصربخت ، فرماندار شهرستان قدس ، در این جلسه با تشکر از آموزش و پرورش این شهرستان در اجرای برنامه های متنوع و مناسب در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت : همه امکانات و توانمندی های شهرستان باید به سمت آموزش و پرورش روانه شود و مربیان و معلمان در کانون توجه قرار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ، نیز به تشریح برنامه های آموزش و پرورش جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پرداخته و گفت : 30 پایگاه تابستانی با کلاس ها و برنامه های مختلف در خدمت دانش آموزان این شهرستان می باشند.

محمدرضا بهمنش اعلام کرد : پایگاه های تابستانی به مدت هشت هفته فعال خواهند بود و اردوهای یک روزه ، اردوگاه شهید منتظری و باغ موزه دفاع مقدس برای حدود دوهزار دانش آموز از جمله برنامه های پایگاه های اوقات فراغت شهرستان قدس می باشد.

وی از رایگان شدن سالن های ورزشی این مدیریت در ایام تابستان جهت رفاه حال دانش آموزان خبر داده و گفت : برنامه ریزی های لازم جهت ساماندهی و استفاده عادلانه دانش آموزان از سالن های ورزشی در حال انجام می باشد.

بهمنش همچنین از اجرای طرح هجرت 3 با همکاری ناحیه مقاومت بسیج خبر داده و اعلام کرد : در این طرح دانش آموزان بسیجی به شاداب سازی و رنگ آمیزی تعدادی از مدارس خواهند پرداخت.

شایان ذکر است ، مساعدت و پرداخت 50 درصد از هزینه های اردوهای یک روزه اردوگاه شهید منتظری شهریار توسط فرمانداری و تهیه رنگ و بخشی از هزینه های طرح هجرت 3 توسط شهرداری قدس از مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس بود.

/خبرنگار :علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار