جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت در شهر قدس برگزار شد

شهر قدس(پانا) - جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت با حضور مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد  غنی سازی اوقات فراغت در شهر قدس برگزار شد

این جلسه با حضور محمد رضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش،شورای معاونان،مدیران مدارس داوطلب تشکیل پایگاه تابستانی، مدیران هنرستان ها،مسئولین سالنهای ورزشی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت و تخصصی کردن پایگاههای تابستانی در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.
محمد رضا بهمنش مدیر آموزش پرورش در سخنانی گفت : دغدغه ما در تابستان پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و باید در زمینه اوقات فراغت ریشه ای عمل کنیم و این فرصت سه ماهه را غنیمت شماریم و از ظرفیت های که داریم نهایت استفاده را ببریم ما در قبال دانش آموزان مسئول هستیم.
سپس محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی بیان داشت: یکی از وظایف آموزش و پرورش در بحث اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد در این راستا بر اساس دستور العمل اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،یک سری از مدارس برای تشکیل پایگاه تابستانی داوطلب شده اند و تعدادی از مدارس نیز بر اساس امکانات موجود از طرف آموزش و پرورش انتخاب می شوند تا به صورت تخصصی در این زمینه وارد عمل شوند و از حالت کمی خارج شده و به صورت کیفی عمل نماییم.
وی در ادامه اظهار داشت : برنامه های قابل اجرا اداره آموزش و پرورش در خصوص اوقات فراغت عبارتند از ،اردوی یک روزه نشاط و شادی در اردوگاه شهید منتظری ،اردوی بنیاد علوی و اردوی باغ موزه دفاع مقدس می باشد .
شایان ذکر است، پایگاههای تابستانی از اول تیر ماه به مدت هشت هفته بر پا می گردد و به صورت خود گردان اداره می شود .
/ خبرنگار : شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار