مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در مراسم صبحگاه مشترک کانون ۲بسیج فرهن

اگر هدایت گری معلم با تفکر بسیجی گره بخورد، هدایت به معنای واقعی خواهد بود

خبرگزاری پانا: مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در مراسم صبحگاه مشترک کانون 2بسیج فرهنگیان گفت: اگر هدایت گری معلم با تفکر بسیجی گره بخورد، هدایت به معنای واقعی خواهد بود.

کد مطلب: ۸۲۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید بهادر موسوی در صبحگاه مشترک کانون 2 بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت امام علی (ع) و آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز مدیر این ناحیه در این جلسه ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان اظهار داشت: نقش معلم هدایت گری و بصیرت افزایی در جامعه است و زمانی این نقش هدایت گری به نحو مطلوب اثر گذاری خود را نشان خواهد داد که با تفکر بسیجی گره خورده باشد تا در مسیر تعلیم و تربیت به مقام عالی تعلیم و تربیت اسلامی دست پیدا کنیم.

پورحسن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) در این مراسم گفت: معلمان بزرگ ما پیامبران و امامان بوده اند که همچون حضرت علی (ع) که درسهای او به مالک اشتر هم اینک فرمان بسیاری از رهبران جهان به زیردستان خود است و حضرت امام حسین (ع) که شاگردی چون حضرت ابوالفضل (ع) را تربیت می کند که موجب شده است قیام امام حسین (ع) در طول تاریخ ماندگار بماند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه معلم خاطرنشان ساخت: در جهان آخرت، علما همپای انبیا و شهدا دیگران را شفاعت می کنند که این نشان از جایگاه رفیع معلمان دارد.

در ابتدای این مراسم نمادین، زیارت عاشورا با حضور مشترک مدیر و کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) برگزار شد.

اصغری فرمانده کانون 2 بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار