انتقاد از متمرکز نشدن ورزشگاه‌های متعلق به شهرداری تهران زیر نظر سازمان ورزش

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر می‌گوید از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری که باید تحت لوای سازمان ورزش در می‌آمدند تنها ۱۸۰ مورد محقق شده و این یعنی بیش از نیمی از اماکن زیر نظر سازمان نیست.

کد مطلب: ۸۲۳۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد از متمرکز نشدن  ورزشگاه‌های متعلق به شهرداری تهران زیر نظر  سازمان ورزش

سیدمحمود میرلوحی در شصت و پنجمین جلسه شورای شهر ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری منطقه ۹ در حفظ درختان و نیز شناسایی نواقص فضاهای شهری گفت: لازم می‌دانم از یک اقدام خوب منطقه ۹ در راستای حفظ درختان و فضای سبز شده و با کسبه محله تفاهم‌نامه‌ای امضا شده در راستای حفظ و مراقبت از درختان که یک کار نوآرانه بود با این اقدام شهروندان خود احساس می‌کنند که باید از درختان مراقبت کنند و این یعنی مشارکت مردم.

وی ادامه داد: اقدام خوب دیگر شناسایی نواقص فضاهای شهری در خیابان شمشیری بود که ۲۸۸ مورد از این مهم احصا شده و این اقدام می‌تواند در راستای بهبود فضاهای شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان مناسب باشد.

رئیس کمیته اقتصادی شورا در ادامه سخنان خود گفت: اما تذکر من مربوط به مراکز ورزشی است که متعلق به شهرداری تهران است و باید بر اساس مصوبه شورای در سال ۹۴ همه ی این مراکز تحت لوای مدیریت سازمان ورزش در بیایند اما متاسفانه هنوز این امر محقق نشده و تنها ۱۸۰ ورزشگاه زیرمجموعه سازمان ورزش قرار گرفته‌اند و بیش از نیمی از ورزشگاه‌ها باقی مانده و این یعنی عدم اجرای مصوبات شورا.

میرلوحی گفت: اگر می‌خواهیم نظم و انضباط در اداره شهر حاکم باشد اگر می‌خواهیم سیاست‌های تدوین شده شورا اجرا شود باید مصوبات شورا به طور دقیق در شهر اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار