مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان: خانواده های موفق نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند

کرمان (پانا) - مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان در جمع فرهنگیان شهرستان بافت گفت: خانواده های سالم و موفق نقش مهمی در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور دارند.

کد مطلب: ۸۲۳۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان: خانواده های موفق نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند

زهرا موسی پور ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و حمایت همه جانبه معلمان و دانش آموزان از خرید کالاهای ایرانی گفت: خانواده های سالم و موفق نقش مهمی در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور دارند و همه افراد باید از این گونه خانواده ها الگو بگیرند.

وی افزود: خانواده های موفق در جامعه امروزی نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند، این نقش بسیار مهم بر اساس تفاهم و احترام به یکدیگر شکل می گیرد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: شکل گیری شخصیت معنوی فرزندان اثرگذار است و همچنین در توسعه ملی نیز نقش بسیار مهمی دارد.

وی افزود: مدیریتی که در خانواده شامل مدیریت مشارکتی باشد از نمونه مدیریت های موفق است که برای خانواده های موفق پیشنهاد شده است.

موسی پور گفت: در خانواده هاباید به نقش های پدر ومادر توجه کنیم چون نقش پدری به تامین کل هزینه ها و نیازهای عاطفی و روانی و تربیت فرزندان اما نقش مادر نقش همسر و برآوردن نیازهای فیزیولوژی و کسب آموزش های لازم و به روز است، لذا والدین با مشورت و احترام متقابل به فرزندان و مشارکت در همه برنامه های زندگی می توانند از خانواده های سالم و موفق در جامعه باشند.

وی ویژگی هایی از خانواده سالم و ناسالم را برای حاضران ارائه کرد و تاکید کرد: تلاش کنیم با مشارکت همه اعضای خانواده در همه کارها و برنامه ها خانواده ای سالم و موفق داشته باشیم.

در ابتدای برنامه فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بافت ضمن خیر مقدم حضور حاضران و حمایت از کالای ایرانی که شعار سال 97 می باشد، گفت: با برنامه ریزی و خرد جمعی و شارکت همه فرهنگیان و اولیا و مربیان می توانیم جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه را بگیریم.

حمزه جواران در پایان از زحمات مدیر آموزش و پرورش شهرستان و همه فرهنگیان و اولیای دانش آموزان قدردانی کرد.

در ادامه سپهری رئیس دادگستری شهرستان مواردی از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها را ارائه کرد.

درپایان از گروه سرود فاطمة الزهرای بهزیستی که سرود زیبایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا کردند قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار