در گفت‌وگو با پانا

ناصر ابراهیمی: کی‌روش با پرسپولیس و برانکو مشکل دارد؛ این تیم در جام جهانی موفق نخواهد شد

نمی‌دانم پشت تفکرات کی روش برای انتخاب بازیکنان چه چیزی است

تهران (پانا) - دستیار علی پروین و امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران معتقد است با لیست ارائه شده برای تیم ملی، موفقیت در جام جهانی برای فوتبال ایران بعید به نظر می‌رسد.

کد مطلب: ۸۲۳۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ناصر ابراهیمی: کی‌روش با پرسپولیس و برانکو مشکل دارد؛ این تیم در جام جهانی موفق نخواهد شد

ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با پانا در واکنش به لیست کی‌روش برای حضور در جام جهانی گفت: به نظرم کی روش سلیقه‌ای کار کرد و بازیکنانی را انتخاب کرد که فقط سلیقه خودش را اعمال کرده باشد. من وقتی لیست بازیکنان برای حضور در جام جهانی دیدم حقیقتاً تعجب کردم . فکر می‌کنم کی روش با پرسپولیس و برانکو مشکل دارد و به همین خاطر است که این لیست را انتخاب کرده است .

ابراهیمی با بیان اینکه سید جلال و وریا غفوری از بازیکنان به نامی تیم ملی ایران هستند، اظهار کرد: این دو بازیکنان همیشه در عرصه ملی و آسیایی نقش بسزایی در فوتبال ما داشته‌اند. حقش بود سید جلال حسینی که سال‌های آخر بازی‌اش را می‌گذرانند حداقل در جام جهانی حضور داشته باشد. نمی‌دانم پشت تفکرات کی روش برای انتخاب بازیکنان چه چیزی است .

دستیار علی پروین در تیم ملی افزود: به هر حال هر مربی دوست دارد در جام جهانی تیمش بهترین نتیجه را بگیرد و از مدت‌ها قبل هم بازیکنان را انتخاب و بهترین‌ها را گلچین می‌کند تا در این رقابت حساس و سرنوشت‌ساز حضور پیدا کند. کی‌روش هم از این قاعده مستثنا نیست و دوست دارد با تیم ملی هر چند که در گروه سختی است بهترین نتیجه را بگیرد و خودش را بار دیگر به فوتبال ایران ثابت کند. اما با توجه به فهرستی که او از بازیکنان ارائه داده است من بعید می‌دانم تیم ملی با این بازیکنان بتواند موفقیتی به دست بیاورد .

ابراهیمی ادامه داد: کی‌روش چند سال است که در تیم ملی حضور دارد و همواره با تصمیمات و رفتاری که انجام داده باعث توجه همگان شده است؛ به نظرم او در این مورد هم باز دوست داشت که کانون توجه باشد و به همین علت چنین تصمیمی گرفته است. البته همان‌طور که گفتم به هرحال هر مربی استقلال فکری خودش را دارد و باید خودش بهترین تصمیم را بگیرد؛ قطعاً پشت انتخاب‌های او تفکری قرار گرفته و باید دید در جام جهانی چه استفاده‌هایی از این بازیکنان خواهد کرد .

دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی همچنین در مورد گروه ایران و بازی اول تیم کشورمان با مراکش گفت: ما واقعاً گروه سختی داریم و هر کس بخواهد این موضوع را انکار کند چیزی از فوتبال نمی‌داند. تیم‌های اسپانیا و پرتغال از همه نظر با ما متفاوت هستند. به نظرم دیدار اول تیم ما با مراکش هم بسیار سخت است چرا که این تیم هماهنگی و عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمین بازی دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار