جلسه هماهنگی اجرای طرح تاب آوری در کامیاران برگزار شد

کامیاران(پانا)-جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی در خصوص اجرای طرح ملی " تاب آوری " در شهرستان کامیاران با حضور معاون فرمانداری و مشاور امور بانوان در سالن جلسات فرمانداری امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۳۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی اجرای طرح تاب آوری در کامیاران برگزار شد

سومین فاز طرح ملی«تاب آوری اجتماعی» در بین جوامع محلی و آسیب پذیر شهرستان کامیاران برگزار می شود .

روز گذشته جلسه توجیهی این طرح با ریاست معاون فرمانداری کامیاران و حضور مشاور امور بانوان وخانواده فرمانداری ، انجمن های مردم نهاد ، تسهیلگران و تعدادی از ادارات به منظور برنامه ریزی ودعوت به همکاری در خصوص اجرای طرح تاب آوری در جوامع محلی کامیاران برگزار شد.

معاون فرمانداری کامیاران گفت : «تاب‌آوری اجتماعی» در واقع به معنای توانمندسازی گروه ها یا جوامع برای غلبه بر استرس خارجی و اختلالات ناشی از تغییر اجتماعی زیست محیطی و هویت اجتماعی است و از ادارات خواست در راستای اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.
فرهادی تصریح کرد : اجرای این طرح برای مقاوم کردن خانواده ها در مقابل تغییرات درونی و آسیب های اجتماعی ضروری است
وی افزود : مخاطب اصلی این طرح زنان سرپرست خانوار و زنانی است که در معرض آسیب بوده و بیشتر در محله های حاشیه نشین شهرها زندگی می کنند.

مشاور امور بانوان وخانواده فرمانداری بیان نمودند که طرح ملی «تاب آوری اجتماعی» با هدف توانمندسازی بانوان وخانواده ها د
ر برابر آسیب های اجتماعی وکاهش نزاع وخشونت های خانوادگی وتحکیم روابط خانوادگی و انسجام جامعه ، همزمان با سایر شهرستانها در کامیاران نیز اجرا خواهد شد و یکی از طرح های ملی است که توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به منظور اجرا به دفتر امور بانوان وخانواده ابلاغ شده است.
در ابتدای این جلسه دلبر احمدی مشاور اموربانوان فرمانداری گفت : به منظور اجرای این طرح از ابتدای سال جاری دو نفر از کارشناسان ارشد مشاوره خانواده شهرستان به عنوان تسهیل گر طرح ، دوره های آموزشی لازم را در استان گذرانده اند.

احمدی خاطرنشان کرد : انجمن مردم نهاد باران ، با مسولیت اقبال ظفری به عنوان مجری طرح و خانم سمیرا پشابادی آقای شاهو رضایی و برای 37 نفر از جامعه محلی شهرک کشاورز (توبرره ریز ) به مدت 60 ساعت اجراخواهد شد.
.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار