مدیر آموزش و پرورش اسفراین :

اعتماد و استفاده از استعداد دانش آموزان باعث رشد و بالندگی آموزش و پرورش می شود

بجنورد (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسفراین گفت: اعتماد و استفاده از استعداد دانش آموزان و باعث رشد و بالندگی آموزش و پرورش می شود.

کد مطلب: ۸۲۳۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد و استفاده از استعداد دانش آموزان باعث رشد و بالندگی آموزش و پرورش می شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسفراین، حسین ابراهیمی گفت: درایت و هوش مدیران مدارس باعث به وجود آمدن نظم، هماهنگی و پیشرفت در امر تعلیم و تربیت می شود.

وی گفت: معلم مهمترین عنصر در آموزش و پرورش است و حفظ و تکریم مقام والای او باید همیشه در برنامه کار مدیران قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش بر ایجاد فضای آرام در مدارس تاکید کرد و گفت: تحقق مهمترین هدف آموزش و پرورش یعنی تربیت انسان متعالی، در سایه همدلی بین مدیران و معلمان و ایجاد فضای آرام در مدارس می باشد.

ابراهیمی گفت: مدیران مدارس به عنوان الگو باید مظهر امید و وحدت ملی در بین دانش آموزان و دیگر آحاد جامعه باشند.

وی همچنین گفت: مدیران باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در مدارس ترویج دهند و آن را در دانش آموزان نهادینه کنند زیرا آموزش و پرورش با ارائه الگو و روش کار صحیح برای برآورده شدن و تحقق شعار سال بسیار اثر گذاراست.

ابراهیمی در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت و استعداد دانش آموزان و اعتماد به آنها باعث رشد و بالندگی آموزش و پرورش می شود و مدیران باید بستر مناسبی برای مشارکت بیشتر دانش آموزان در امور مختلف مدرسه به وجود آورند.

ابراهیمی در پایان به نزدیک بودن امتحانات نوبت دوم اشاره کرد و از مدیران خواست تا در آماده کردن دانش آموزان و دقت در نحوه برگزاری برای آرامش دانش آموزان، بیشتر تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار