در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

ابهام بزرگ درباره حضور لژیونرهای هندبال ایران در بازی‌های آسیایی

تهران (پانا) – دبیر فدراسیون هندبال از تلاش فدراسیون برای حضور لژیونرها در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های آسیایی خبر داد.  

کد مطلب: ۸۲۳۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ابهام بزرگ درباره حضور لژیونرهای هندبال ایران در بازی‌های آسیایی

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با پانا درباره عدم حضور لژیونرها در بازی‌های آسیایی گفت: این بازی‌ها جزو قوانین فدراسیون جهانی محسوب نمی‌شوند که بازیکنان به راحتی بتواند به تیم ملی کشورشان کمک کنند و به همین علت ممکن است که لژیونرها نتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند. البته ما سال‌های گذشته چنین شرایطی را داشتیم اما باشگاه‌ها با ما همکاری کردند و ملی پوشان را در اختیار ما می‌گذاشتند .

وی ادامه داد: در این دوره هم ما با باشگاه‌ها وارد مذاکره شدیم و تاریخ مسابقات و اردوهایمان را به آنها اعلام کردیم تا ملی پوشان را در اختیار ما بگذارند که البته هنوز جوابی به ما نداده‌اند. البته ما به بازیکنانی که قراردادهایشان را دوباره تمدید کردند هم اعلام کردیم حتماً در قراردادشان ذکر کنند که برای بازی‌های آسیایی جاکارتا باید به فکر کمک به تیم ملی باشند اما هنوز چیزی رسمی اعلام نشده است .

دبیر فدراسیون هندبال در پایان درباره اردوی تیم ملی گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی با بازیکنان داخلی و سرمربی خارجی درحال برگزاری است و از نیمه دوم خردادماه هم طبق برنامه‌ریزی ما لژیونرها به این اردو ملحق می‌شوند. امیدوارم شرایط برای هندبال ایران به بهترین شکل پیش برود و ما بتوانیم از لژیونرها استفاده کنیم تا در این مسابقات شرکت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار