مشارکت اجتماعی دانش آموزان نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد

نطنز/اصفهان (پانا) -معاون پرورشی و تربیت بدنی نطنز با اشاره به گزارشاتی که در طول سال تحصیلی از طریق مشاورین مدارس ارائه شده گفت : بیشتر آسیب های اجتماعی که دچار دانش آموزان شده ازطریق دوستان ناباب و فضاهای مجازی است که در سطح جامعه رواج پیدا کرده است.

کد مطلب: ۸۲۲۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت اجتماعی دانش آموزان نقش مهمی  در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد

سید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار پانا از مشارکت اجتماعی دانش اموزآن در کاهش خطر پذیری نوجوانان در کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و افزود: مدرسه، به‌دلیل کارکردهای مهم آموزشی و تربیتی و جایگاهی که در بین نوجوانان ایفا می کند نقش مهمی را در زمینه ارتقای ‌توانمندی‌ نوجوانان و مراقبت از آن‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی، برعهده دارد.

وی از مشکلات به وجود آمده برای دانش اموزان با الگو گرفتن از بازی های ریانه ای و همچنین دوست یابی های مجازی عنوان نمود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی در ادامه با اشاره به گزارشاتی که در طول سال تحصیلی از طریق مشاورین مدارس ارائه شده بیشتر آسیب های اجتماعی که دچار دانش اموزان شده ازطریق دوستان ناباب و فضاهای مجازی است که در سطح جامعه رواج پیدا کرده است.

وی با اشاره به وظیفه خطیر اموزش و پرورش در برگزاری جلسات با موضوعات آسیب های اجتماعی و تربیت نسل آینده با رویکرد دینی گفت: همه دستگاه های اجرایی می بایست در امر پرورش و ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در مدارس به یاری آموزش و پرورش بیایند تا این مشکلات بر طرف گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار