مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

توزیع 14 هزار سبد کالا در ماه رمضان

اردبیل (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ماه مبارک رمضان و به همت خیرین و نیکوکاران بیش از 14 هزار و 500 سبد کالا بین خانوارها نیازمند توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۲۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 14 هزار سبد کالا در ماه رمضان

حسین دشتی در جلسه هماهنگی برنامه‌های جشن رمضان در اردبیل اظهار کرد: ما امسال برخلاف سال‌های گذشته پیش از شروع ماه مبارک رمضان برنامه‌های خود را در کمک به نیازمندان تدارک دیدیم به طوری که یک هزار سبد کالا توسط کمیته امداد و به همین تعداد نیز سبد کالا توسط خیرین توزیع شده و ظرف روزهای آینده 3 هزا و 500 سبد کالا نیز به ارزش هر سبد کالا 55 هزار توان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام مددجویان از سفره‌های افطاری و سبد کالا و همچنین غذای گرم در ایام بهره‌مند خواهند ضد، خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه 3000333345 نسبت به برنامه‌ریزی برای کمک‌های خود به اشکال مختلف اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان به مشارکت 14 هزار حامی در کنار کمیته امداد در مددرسانی به مددجویان اشاره کرد و گفت: در کنار پرداختی حامیان به صورت نقدی و از طریق این سامانه پیامک ما در اجرای طرح همیان مولا 8 هزار بسته غذایی را به ارزش 266 میلیون تومان در سال گذشته بین نیازمندان توزیع کردیم که امسال این بسته‌ها به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

دشتی فعالیت 38 مرکز نیکوکاری را در کمک به امور خیرخواهانه یادآور شد و بیان کرد: با راه‌اندازی این مراکز سعی شده از موازی‌کاری موسسات جلوگیری و یک کار باکیفیتی را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در همراهی با نیازمندان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در کنار توزیع بسته‌های غذایی و برپایی سفره‌های احسان و نیکوکاری ما با حضور مدیران و مسئولان و افراد خیرخواهد طرح مفتاح الجنه را نیز در سرکشی از نیازمندان و فقرا انجام می‌دهیم که سال گذشته در قالب این طرح یک هزار و 214 خانواده مورد حمایت قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار